Mercedes-Benz GLE 2022
Головна » Топ  »  Mercedes-Benz GLE 2022
Mercedes-Benz GLE 2022
Відкрийте світ автомобільних інновацій з топ-10 моделями за 2024 рік, що включають в себе революційні електромобілі, лаконічні кросовери і потужні спортивні авто, що представляють передові технології і стиль для ваших пригод на дорогах.

Mercedes-Benz GLE 2022

Купе Mercedes GLE Coupé, вже в другому поколінні, отримав одностайне визнання за свій імпозантний, але в той же час обтічний дизайн. Саме тому естетичні втручання для його модернізації обмежені і зосереджені на передній частині, особливо на новій прорізній смузі, що розділяє радіаторну решітку і бампер, з новими вставками в колір кузова.

Світлодіодні фари також були переглянуті, тепер вони мають чотири світлові точки, які видають матричну світлодіодну природу технології (вони називаються Multibeam). Однак у стандартній комплектації фари повністю світлодіодні і мають дві точки світла.

2

Дебютують нові дизайни легкосплавних дисків - до 22 дюймів, як на автомобілі, що тестується, а також стандартне спортивне оздоблення AMG Line, яке також додає профілі колісних арок в колір кузова. Ззаду невеликі зміни у внутрішній структурі фар ще більше підкреслюють ширину автомобіля.

Якщо не брати до уваги AMG-версії, Mercedes GLE Coupé був створений, щоб запропонувати максимальний комфорт. Що ж, проїхавшись на ньому містом, автобаном і поворотами Campo Imperatore (AQ), я можу підтвердити, що мета була досягнута. Давайте пройдемося по пунктах.

Перш за все, положення водія. Піднесена, вона дійсно дозволяє отримати приємне домінування на дорозі, незважаючи на те, що невелике подовження автомобіля не забезпечує оптимальної видимості (система камер 360° стає тут неоціненною).


3

Одразу помітні специфічна компоновка і знижений центр ваги порівняно з GLE, від якого він походить, а також більш низький центр тяжіння. GLE Coupé маневрений і чутливий завдяки пневматичній підвісці Airmatic з електронним управлінням, яка пропонує приємний баланс: не надто жорсткий у режимі Sport, не надто податливий у режимі Normal.

Відчуття від педалі гальма також хороші, втручанням якої також керує автономно система, що регулює рекуперативне гальмування, враховуючи автомобілі попереду, ідентифіковані радаром, а також повороти або уповільнення, розпізнані за допомогою картографії.

Говорячи про рекуперативне гальмування, за допомогою пелюсток за кермом ви також можете вручну встановити бажаний ступінь гальмування електродвигуна. Це відбувається в звичайному режимі, оскільки на карті Sport, обраній за допомогою Dynamic Select, ті самі елементи керування використовуються для втручання в роботу 9-ступінчастої автоматичної трансмісії.

Якщо на перший погляд може здатися, що всередині GLE Coupé 2023 немає ніякої різниці в порівнянні з попередньою версією, то це тому, що ви ще не тримали в руках кермо. Саме воно радикально змінилося: на розділених спицях розмістилися сенсорні елементи керування, розташовані на двох рівнях. Ергономіка - а також відчуття сучасності - спасибі вам.

4

Комфорт їзди високий навіть на високих швидкостях, як з точки зору відчуття стабільності, яке передає автомобіль, так і майже непомітного аеродинамічного шипіння. У русі по автобану, нарешті, ще одне підтвердження пристроїв ADAS: інтуїтивно зрозумілі для активації та ефективні в роботі.

Я їхав на 400-му, тобто на 2.0 чотирициліндровому бензиновому двигуні потужністю 252 к.с. в поєднанні з електродвигуном потужністю 100 кВт, що дає загальну потужність системи 280 кВт, тобто 380 к.с., і максимальний крутний момент 600 Нм. Привід, як і на всіх GLE, - повний 4Matic.

Енергійний силовий агрегат, коли вам цього хочеться (він розганяється до 100 км/год всього за 6,1 секунди), але в решту часу він спокійний. Максимальна швидкість - 210 км/год, але для автомобіля такого типу ще одним ключовим показником є пробіг на електротязі. Батарея ємністю 31,2 кВт-год дозволяє, за словами виробника, проїхати близько 100 км. Що стосується зарядки, то зарядний пристрій змінного струму приймає до 11 кВт, а зарядний пристрій постійного струму - 60 кВт.

2022, 7 тыс. км, Дизель, 3 л, Автомат

3 396 600 грн / 88 800 $